Sunday, July 26, 2009

sampai jugak

yeahh, cubaan untuk menghantar surat kepada azzah abu bakar berjayaa. haha. sampai jugak. haha. sudahla lambat hantar, kad hari jadi pilak tuh. sabar je laa. apepun surat aku dah lama sampai pada dia dalam 2minggu lepas macam tu. dan surat yang dia balas untuk dah sampai jugak. yeahh. haha. rabu lepas. berjayaa. boleh la main surat cinta dengan lepas ni. hahahahahaa. hmm, n azzah reply jugak. tak sangka aku. heh. maklumla sekarang ni semua dihujung jari je tak payah kau memerlukan sebatang pen dan sehelai kertas. tapi komunikasi dengan cara begini best lagi sebenarnya. heh.

dan aku dah beritahu dengan azzah no baru aku disini dulu dan dia sudi hantar msg aku. terimakasih yeap. dan aku tak reply lagi kerana masih tiada kredit. dh la agak mahal disitu topup, tak da yang 5ringgit ke..haha. azzah selalu hantar msg yang bagi semangat dekat aku jugak dulu. hmm,really appreciate it.

oh, jangan pikir lain pulak ye. itupun time tuh aku tengah bersemangat promot no tepon skali hp aku buat hal la bagai, tak boleh msg n dengar suara org call pe semua. sabar je la. kemudian check kredit dah habis. adeh. aku baru nak msg dengan mygangster..hmm

haa, nak share msg yg azzah hantar dekat aku pagi tadi. serius aku sekarang agak dalam situasi xda mood. n msg dia buat aku senyum balik. yeahh. dan ini msgnya:

smile in pleasure, smile in pain, smile when trouble pour like rain. smile when someone hurt you, smile because friend love to see you smile and smile brings luck. :)

tapi tak dapat nak reply sebab masih tak reload lagi. hmm. apepun thanks yeap azzah. ;)

hmm, aku nak je hantar surat menyurat n poskad ni kat rakan rakan semua..tak kira dimana anda berada. tapi alamatnya tak semua aku ada.. macam satu kepuasan lain bila menulis surat+poskad ni. haha.





munee.nmz.0258.sampai jugak
ternyata cara untuk berkomunikasi banyak untuk diaplikasikan dalam kehidupan seharian..

No comments: