Friday, July 10, 2009

nak

rasa nak buku baru. tengah ulang yang dalam simpanan ni. haha.

sekarang nak balik. hahaha. macam la kau balik sekarang.

ohh ya, nak lepas rindu dengan semua sepupu dan keluarga.

kemudian nak jumpa dia, gangster itu.

hah, harap ini terlaksana, nak jumpa mereka semua, tak kira yang jauh beribu batu, yang berada disana, yang kita sama2 mengejar cita2, semua yangg telah menyentuh hidup aku, tak kira dimana mereka

yang penting sekarang, nak cerita di lain post cerita lah. heh




munee.nmz.0329.nak
tiba2 rasa nak bercerita, meluahkan segala rasa. paham saja aku ni suka bercakap n bercerita. tapi menoleh kesemua arah tiada orang rupanya. maklumlah sekarang pukul berapa. heh

2 comments:

MuhIy mEnuLis said...

saya juga 'mahu'..
tp trauma jugak sbb dulu die sllu tolak...haha..ngarut jer..pe2 pon..
aku 'mahu' juga

nmz_7890 said...

ye la2,haha