Wednesday, July 22, 2009

johnny depp bila nak naik bas aku pulak

part 1

yeap. masa duduk duduk tunggu 392 sampai, lalu sebuah bas tapi itu bukan bas aku la kan. eh, encik Johnny Depp ada dekat bas itu lah. smart sungguh. siap pakai kot lagi lepastuh nak senyum senyum dengan aku pulak. aku sengih balik la bila nampak kan. huahahaha. rambut pendek kacak oh. haha. en Johnny Depp siapa tak kenal lakonannya kan. mr willy wonka, edward scissorhand, captain jack sparrow. sekadar beberapa watak dalam lakonannya. tak lama lepas tu, bas itu pun jalann. ciss, bila dia nak naik 392 pulak?








bukan yang ini. haha




munee.nmz.2013.johnny depp bila nak naik bas aku pulak
huahaha. jangan salah faham. itu hanyalah poster untuk filem terbaru dia. public enemies. kat bas pun iklan kan jugak. trailer dah tengok. tapi kalau dekat wayang tak tau la.hahahaha

No comments: