Monday, July 6, 2009

adeh

adeh.
en.z keluar tadi.
menjengah ke bilik anaknya
dan tengok anaknya tak tidur lagi
habis aku kena tadi.
soalan tak dapat dijawab,hanya sengih je aku bagi
kata dia inilah dia. hari2 aku yg lambat sentiasa.
aku pun diam aje tak terkata
kerana laptop aku masih berjaga
walaupun laptop masih dengan perangainya
melayan cerita2 n rasa ingin menulis tiba2 ada
kerana the alchemist-paulo coelho juga membuat aku segar semula
buku yang banyak inspirasi n bagi kita cekal juga mengejar cita2
tapi tengok sekeliling kau sekarang bagaimana
cuba kau tengok jam sekarang pukul berapa
dan tutuplah laptop kasi semua clear n tidurlah selagi malam itu ada





munee.nmz.0358.adeh
pergh,moon. konon ada kesedaran nak tidur awal. kau memang.

5 comments:

__ said...

ending the alchemist best gle kan?

EMIRism said...

hahah..
jgn tido lambat..
jin suka ada teman time malam2 ;)

nmz_7890 said...

to __ : yes2,best gila.brpe kali ulang dah the alchemist.heh.one of my all time fav. :)

to emirism: yer,baik.akan ku cuba itu.haha

MuhIy mEnuLis said...

en.z berkata:
tgh chat ngn spe tuh??
dgn domyouji??owh..xpe klu dgn die
klu dgn M**** jgn sesekali!!

huhu...iktibar...jgn chat ngn M****
:)

nmz_7890 said...

haha.jgn brkata bgtu
aku tau limit time aku
heh