Thursday, July 23, 2009

sambungan kisah aku,392 dan johnny depp

part 2

haha. mesti lah ada sambungan kan. lepas habis kelas tadi, macam biasa la terus jalan tunggu tunggu 392kan. macam macam gelagat orang dapat tengok. dah la tengah sejuk sejuk ni kan. angin kuat oh. dan orang lalu lalang dengan berbagai urusan di kepala masing untuk diselesaikan.

jadi aku duduklah tepi perhentian bas dengan perasaan yang lega. yeah, akhirnya sampai. haha. dah la salah kasut hari ini. sakit kaki. adeh. sambil dengar lagu muse-hysteria yang ada kat hp tu, aku pun tengok la orang sebelah aku ni relax je hisap rokok. perempuan pulak tuh, sabar je la. kalau yang lelaki aku paham jugak la.tak pasal pasal kena aku jugak asap. dah la angin kuat masa tuh. nak je aku cakap kat mereka ni, " smoking slowly kills you, enjoy it." tapi aku diam je, dalam hati sudah. hahah


sekali lagi, bas dan encik Johnny Depp lalu depan aku. yang penting bukan 392. Lama pulak bas ni berhenti yang sah sah depan aku je, dalam 2 minit camtuh. dia dah senyum senyum dekat aku lagi. aku pulak tersengih panjang je. smart. dia memang suruh aku tengok movie dia ni. hahahaha. tak lama lepastuh dia pun jalan. sekejap je dengan aku. baru nak cuci mata sikit.hahahahaha

tak lama lepas tuh dalam 4.15, yeah 392 sampai. sambil tertanya tanya mana encik Johnny Depp ni. ciss, dia tak adaa. hahah. tak nak naik bas aku ke? adeh




nmz.munee.2226.sambungan kisah aku,392 dan johnny depp

ohh, please dont get it wrong yeap. haha. dah lama tak nampak dia berlakon nih. haha

No comments: