Monday, July 6, 2009

ghost

yes2. addicted. macam2 boleh dikaitkan ini. macam2 hal. macam2 topik. jadi sekarang kalau nak cerita addicted aku sudah tentu la books. dan aku ni seorang penonton jugak. tak kisah apa cerita semua, jadi Ghost season 2 8tv memang lah masuk senarai. sebab aku dah ikut yang 1st season of ghost thats why la yang macam nak sangat tau what will happen to eza,zack imran n watak2 dalam cerita tuh. dan walaupun storyline cerita ni agak menyimpang dari kehidupan kita n watak2 dalam cerita nya, tapi layan je la. ia bukannya akan mempengaruhi kehidupan kau kan. season 2 banyak watak baru dikenalkan. ada watak ridzuan,alicia,harum,edmund,alam. tapi yang berkesan sikit ridzuan, harum and alam. tapi watak ridzuan kejap sebab di matikan wataknya di tengah2 cerita. tapi macam best la dengar ayat terakhir dia, " romeo kirim salam." heh,berkesan ah bila tengok citer tuh. heh. so ada watak si alam la yang bagi cerita tuh bestt lagi jugak. heh. yer, anding berjaya membawa watak alam dengan baik. haha. n eza pulak still in love with zack imran even zack dah tak ada. but she knows zack always be by her side and zack really there. best betul. it just like u got the right guy n the guy before him left n but he still there without your knowing n still hoping for ur heart. ala, zack pun tau eza still ingat dia. eza selalu pakai cincin zack weh. heh.

ouh, eza n zack imran by cheryl samad n naz was good. nampak macam real je. aku rasa lagi 2 episod kot tamat lah cerita tuh. cant wait for the finale. dah nampak sangat si abg ramlan yg polis tuh-mazdin nye keje n ramlan boleh cakap dengan dia. heh. yes2, i know what a story kan n bila tengok macam rasa aku berada di tengah2 cerita tuh atau aku cuba nak melangkah ke tempat yang kata just believe the story atau just laugh all the way round while watching the drama. watak2 dia memang ok la, is up2u whether want to believe it or not but i'm not the one who totally believe it.

yes, thanks to 8tv.com.my sebab cerita ni ada walaupun youtube ade je org download pe smua. yes2, mungkin cerita itu macam nonsense kan sebab boleh nampak hantu atau orang yang dah tiada. tapi paham2 je la, lakonan semata2 kan. dan jalan cerita yang buat orang nak tau apa jadi. heh. just imagine if it was a real story then. would u believe it? hmm, tiba2 aku macam seorang yang sangat mengikuti satu perkembangan cerita yang aku dah tengok sebagaimana aku addicted dekat 'House' dulu. yes, he still the best doctor in television to me. heh




munee.nmz.0230.ghost.
ahh, tak ada cerita lain kah. aku sanggup tunggu kat 8tv semata2 ini. adeh,moon2. senang cerita aku nih addicted jugaklah.

No comments: