Wednesday, July 29, 2009

kisah bas lagi

haha. ye2, masih mengenai bas. macam2 hal. macam2 jadi. ok la, mengaku la yang kat sini aku tertinggal bas. depan mata aku dengan lajunya 392 jalan. sabar je la. aku pulak berkeyakinan tingginya berkata dalam hati, " ala, 392 lambat sikit hari ini." hahaha

dah la jalan dengan perlahannya menikmati pemandangan sekeliling. padahal rumah2 je. adeh. bertemankan lagu2 yang ada dekat hp beserta dengan cahaya matahari yang sungguh menyenangkan di hari ini. aku pun duduk la dekat bus stop sorang2.

mula mula muse-hysteria,unintended kemudian ditukarnya lagu the killers-mr brightside,all these things that i've done, michael learns to rock-thats why , blink182-i miss you,all the small things , anuar zain-ketulusan hati , hijjaz-puteriku sayang,rindu , bon jovi-always, aerosmith-i dont want to miss a thing, michael jackson-beat it,thriller, fallout boys-beat it, flop poppy-atas nama cinta,cinta, avenged sevenfold-dear god,afterlife , coldplay-the scientist, estrella-stay,heaven,ternyata,take it slow.....

aku bingkas bangun, kemudian jalan setapak ke hadapan
memerhati jauh disana
sudah munculkah bayangannya
yang tetap datang ikut waktunya
yang sama tetap naik setiap hari
yang tetap ku tunggu walau apa jadi

ciss, NOT IN SERVICE dia. sabar je la. adeh. ohh,i got more 5 minutes before the next bus. and then...

finally,
sampai jugak. naik je bas aku sengih kat bus
hye,how are you? tapi dia senyum je. tak kan nak borak dengan aku pulak kan. aku ni pun. dah dapat tempat duduk pulak pikir2 pukul berapa sampai ni...

ohh yeahh. arrived safely about half an hour later.. at the same stop-hyde park and 392. tahniah.
tak lama kemudian kau tengok seorang perempuan dengan beg merah camel active kesayangannya tuh berjalan laju. kalau boleh nak lari je. sabar je laa. haha. ye2,i know i'm late. 15minit weh. nasib lecturer ok2 je n class aku tuh memang tak pernah nak full sampai bila bila kecuali hari khamis. itupun sebab ada test. macam macam ragam

class pun ok2. dan aku mengejar bas lagi masa balik tadi. sebab tengah tunggu traffic light bertukar warna, 392 dah ada depan mata. apepun, aku dapatlah naik bas tuh. alhamdulillah hari ini aku ok2 je cuma mood agak tak betul? haha









munee.nmz.2152.kisah bas lagi
asal boleh je nak letak semua lagu. hahaha. btw,i need new songs la rasanya.huhu. encik johnny depp tak naik 392 lagiii..cisss. dan jangan bosan kalau aku bercerita pasal bas lagi lepasni.

No comments: