Monday, August 24, 2009

setelah

jumpa lagi setelah hati tergerak mau update. huahaha. asyik tergantung je post aku. ok, mari cerita untuk apa jadi:

1. aku dapat bas awal. tahniah munirah kerana berjaya mengambil bas cepat. hahaha

2. alhamdulillah saya sudah berpuasa 3hari. dan berbuka memang best. ceh, tau la buka awal. ahaha.

3.dan lagu2 di hp menemani perjalanan aku. volume juga telah dikurangkan. tak elok dengar kuat2 ye.hahaha

4.alhamdulillah sampai kelas awal dengan selamat. hari ini aku baju kotak2 n tudung ungu. dan agak mengejutkan kelas aku hari ini hanya 10orang sahaja. gilo. nasib baik kelas hari ini sangat seronok penuh gelak tawa pe semua. terasa macam ramai pulak kan.wahaha. dan lecturer aku sangat sporting. kami juga membincangkan mengenai pelajar2 yang telah disyaki dan didapati meniru semasa test dahulu. ternyata nak meniru secara terang-terangan. dah tu,jawapan salah pulak tuh. ada pulak bawak kertas saiz a4 maksud aku nota la kan.

5.kelas habis. then keluar bangunan elok2 hujan tengah turun. gerimis yang lebat sikit. then sejuk lain cerita. adeh. dan aku mengambil masa selama 5 minit untuk membuka payung yang dibawa. haha. iye, aku dah tekan dah kuat2 dekat handle tuh tak jugak. sekali tolak je sekali, haa. dapat pun. hahaha.

6.berjaya sampai di hyde park. tunggu di perhentian bas depan itu. hujan hujan macamni pun ramai orang lalu lalang jugak. tak kira la berpayung ke tidak. tak ramai pakai payung pun sebenarnya. nak menikmati hujan agaknya tuh.

7.392 sampai. penuh betul bas hari ini. tak kena timing naik. aku naik bas lambat tadi. saje jalan slow.hahaha. sedap2 berdiri nih ternampak pulak perempuan yang duduk depan aku ni. dia tengah melayan iPhone tengok movie 'ps i love you'. pergh, iPhone. apa lagi yang kau boleh buat?wahaha. apepun mengenai movie itu, ternyata novelnya lagi best. hahaha

8.dan pemandu bas hari ini kelihatan sangat tegas. muka serius je. nak senyum pun tak sampai 3saat. orang yang duduk depan pintu habis dia sound suruh ke dalam lagi sebab bahaya la kan. hari ini bas penuh sampai tak boleh kasi orang naik lagi tadi. tak pe, serius pun bawak bas cam best je, ikut peraturan sungguh. laju tak la laju sangat. best la tadi

9.novel the adventurous of sherlock holmes diulang lagi. ahaha. sebab baru beli n aku suka style sherlock holmes tuh. haha. hmm, i need new booksss.

9.sampai di matraville. berjalan sambil menahan angin yang kuat. macam nak tolak aku je apehal. ahahaha. dan selamat sampai dirumah.

10. selamat berbuka puasa dan menunaikan solat tarawikh. tadi aku dah kurang nasi, tapi lauk maintain. ahahaha. camno tuh

itulah yang terjadi untuk hari ini. ada la cerita kan walaupun keseluruhannya banyak mengarut. wahaha.










nmz.munee.0010.setelah
semoga hari esok lebih baik dari hari ini. selamat berpuasa.

No comments: