Saturday, August 8, 2009

bila lagi boleh ni

"eh munirah, gear 3 tak masuk ni. kan dah bunyi tuh. cuba betul betul sikit."

"cuba la relax sikit.bertenang.slow2 bawak tuh. kan tak da orang kat jalan ni."

"laa, gagal lagi? bahagian yang mana? hmm, ni mesti panik tak tentu hala lagi kan, kan saya dah cakap. cuba elok2 n relax sikit. gear tuh elok2, get ready bila traffic light merah n nak hijau. alert bila kat jalanraya tuh.."



nasihat abg pa'e akan sentiasa diingati. terima kasih kerana sudi sabar dengan saya yeap. siapa je la yang boleh tahan dengan aku if mau panik sentiasa time bawak keta. hahaha. driving instructor aku dulu. alhamdulillah akhirnya ada lesen. yeahhhh. huahahahahaha.



* teringat kisah dapat lesen n bawak kereta. time uitm pun aku tak bawak kereta langsung rasanya. jap, nak ingat. haa,ye. tak pernah. huahaha. sejak sampai sydney nih rasa nak sangat bawak kereta la. sumpah aku dah lama tak bawak kereta. tah la







nmz.munee.2255.bila boleh lagi ni
yeap,lesen aku hiasan je.hahah

1 comment:

killerz iguana said...
This comment has been removed by a blog administrator.