Wednesday, August 5, 2009

dan aku

dan aku rasa lapar lagi. haha. sabar je la kau ni. but you know, it just a feeling dan tak semestinya kau harus makan di tengah malam lagi. merangkak rangkak jalan perlahan lahan kat dapur seolah olah tak mau bagi orang tau yang kau pergi dapur. ah, tak berkesan. en.z confirm tau punya la,huahahaha.




kemudian aku tiba2 teringat yang ada status aku kat fb pasal makanan2 sana yang aku nak makan lagi. ternyata status pasal makanan or makan pasti ada yang memberi respon masing2 la. tak pun respon secara diam. haha. apakah. kelihatan banyak senarai disitu, then yang tak tersenarai lagi. ciss






okay. aku memang rindukannn yang ini. huaaa. ayam penyet. nak lagi. nak lagi. haha. raja ayam penyet. dah la baru 1st time makan. adeh. bila lagi ni. kenangan sudah makan ramai2 nih. aku percaya tak akan dapat lagi ramai2 macamtuh. tengok gambar pun jadi la. ayam penyet, i miss you. huahahaha.











dan the picture above tells it. ili buat oh time chat di ym. sabar je la tengoknya. huahaha. aku agak impress dgn ili yang kreatif ni kerana dia buat secara spontan. siapa kenal ili tau la dia memang kreatif dengan gayanya tersendiri.haha. dia suruh aku makan jugak. agak terharu disitu. haha. ili if u read my blog. i miss you so much.




nmz.munee.2233.dan aku

and its just a feeling. huahaha. dan aku ada test esok. tapi aku melekat kat blog lagi. apakah

No comments: