Tuesday, August 4, 2009

kisah bas lagi dan hari ini.

yeah, kisah bas lagi. macam biasa bas hari ini ok2 dan cuaca pun okay. kelas pun okay. aku pun malas nak layan kerenah kelas yang tak pernah nak penuh2 sampai bila. oh, penuh la masa hari khamis. haha. sebab ada test kan. hari ini aku ok2 then kena explain kat depan, it was okay la. kemudian kelas habis. macam biasa jalan sampai hyde park nye bus stop. kemudian tunggu 392 sampai..

ada 2,3 bas lalu. tapi bukan 392. tak lama kemudian, yeahh, 392 sampai. haha. aku manjang sengih je la nasib baik uncle driver tuh sengih balik kalau tak malu n segan je. huahahaha. masuk masuk je penuh pulak bas hari ni. tapi nasib baik la dapat seat. memang ramai orang hari ini.

duduk duduk nih aku perhatikan la sekeliling aku, kalau nak pandang satu arah je tak best la kan. aku dalam hati dah lama berharap encik johnny depp naik bas aku tapi aku diam je la sebab harapan tuh makin pudar la kan. huahahaha. kejap tuh aku tengok la cermin bas nih semacam je kan. perhati lama2, yeahhh encik johnny depp ada dekat cermin itu akhirnya! huahahahaha. aku sengih lebar je tengok poster dia.hahahahaha akhirnya kan. hahaha


mula mula ingat nak baca 'the catcher in the rye' lagi tapi tiba2 rasa mengantuk pulak. adeh. tapi xpa la, nak sampai rumah dah pun. alhamdulillah selamat sampai







nmz.munee.1922.kisah bas dan hari ini.
hari ini situasinya begini..

No comments: