Friday, August 14, 2009

sekali lagi terhenti

ye, sekali lagi terhenti. bukan sekali, berkali-kali ni. entah bila aku dapat peluang nak hantar kedai atau pada yang mengerti situasinya tak tau la bila tuh. ini dah tahap kritikal dah ni. adeh, janganla begini. iye, cuba kau bayangkan. "window system recovery" tiba2 ada kat laptop tuh dan skrin aku berwarna biru buat seketika..apakah. adeh

dan situasi terkini adalah "no audio output device is installed". ini jadi masa aku cuba update laptop balik. lama gila xupdate dah ni. then dah on/off terpadam pe semua
sekarang, tiba tiba suara pulak tak boleh dengar. adehhh, aku nak menikmati lagu lagu favourite semua tak boleh daaa. aku cuba la buat apa yang patut tapi macam tikus membaiki labu je.hahaha







nmz.munee.2226.sekali lagi terhenti.
pergh,xbleh dengar suara pulak..camno tuh

No comments: