Friday, November 6, 2009

tulisan coretan

tadi aku membaca kembali segala entry entry lama dulu. banyak juga yang aku dah tulis yang sudah ada didalam ini dan segala comment comment yang pernah dihantar oleh semua, aku sangat menghargainya. untuk pembaca pembaca juga yang sudi singgah terima kasih juga.:)

sebenarnya nak cerita mengenai tulisan coretan ini yang banyak aku tulis dibawahnya yang seiring dengan apa yang aku rasa semua. kalau yang bawah label mengarut itu tak semuanya mengarut juga yang kadang kadang aku tak tahu nak label apa. haha. sejak dah berlabel label ni, maka ada2 la saja label yang aku letak. bila membaca kembali segala yang berlabel bawah tulisan coretan yang hampir 36 banyak nya, agak agaknya kalau aku copy paste balik entry aku dulu tak ada orang boleh agak kan. hahaha. psst, rasa nak tambah lagi nanti, haha. memangla akan bertambah sebab entry baru bawah label itu. apakah

rasa aku kebanyakannya penuh dengan cerita sana maksud mengingatkan diri dalam masa cuba melupakan kenangan dan segala yang pernah terjadi dulu. move on perhaps for the decision itu dan aku masih cuba lagi. part of me is still there, try your best okay. ye la untuk satu tindakan yang mempunyai pandangan berbeza di setiap mata orang kan. aku macam jadi terdiam balik buat muka nak senyum tapi tak jadi itu bila ada yang bertanya berbagai soalan kembali walaupun dah tahu sememangnya tahu cerita aku ada disini bagaimana seolah olah i'm not supposed to be here. argh, come on. past is past la. i learned much from my mistake before and try my best for my study here now dan buat yang terbaik untuk semuanya....








munee.nmz.tulisan coretan.1816
apa ini



No comments: