Tuesday, November 10, 2009

ouh,ok

yer, selalu jenguk jenguk dashboard tengok tengok update blogger lain tapi aku tanpa update apa cerita kan. ok mari update apa yang patut. haha. hari hari saya disini ok dan kelas aku disini ok ok sahaja. bas pun ok. oh ya, nantikan kemunculan cerita bas. tak habis habis dengan kisah bas itu. ahh,nantikannyaa

mungkin agak terlambat untuk tahniah ini. tapi masih ghaso laei 3-1. yess, nogori den hebat yo main bola eh. yo la, kot dapek den poei stadium,dah lamo den sampai ha. yeah, hobin jang hobin.
bunyi cam ada kat sana je. haha


dan menunggu masa dengar bunyi kapal terbang lagi, keriangan gelak tawa semua bila sampai sana.









nmz.munee.ouh,ok.1908
oh yes, i do have recipes on cakes to be try eventhough it just a simple one but for now entahla...

4 comments:

cHeRyNa PiReS said...

hope everything is okay for you. cepat2 try recipe kek itu ye?!:)

nmz said...

yeah, thank you kak for your support. really appreciate it:)
i'll try it soon:))

EsP!r@nZ@ said...

nogori sembilan mmg hebat!!!hehe..

nmz said...

yeah,
hebat bukan. haha