Thursday, November 19, 2009

itu N97

dengan lagu lagu kegemaran di dengar menemani perjalanan pulang dengan 392, aku jeling jeling jiran sebelah aku. selepas kingsford ke bus stop sepanjang anzac parade aku tak ingatlah bus stop yang mana satu, satu perempuan ini naik bas dan duduk sebelah aku. bukan main lagi, terus mendengar lagu di N97 dia. macam tau je hati aku berkenan dekat N97 tu. kiranya dalam senarai jugalah kan. haha. aku hanya sengih senyum lebar je nampak dia keluarkan dari beg. sabar je la, . . nak suruh aku pandang tingkap agaknya bila nampak aku toleh toleh pandang dia tadi. nak buat mata garang pulak amboi. haha. tak mengapa, hp aku sihat lagi. yeah




munee.nmz.itu N97.0108
dan driver bas hari ini penuh senyuman. ye la kadang kadang ada yang senyum tak sampai 3 saat pun. tapi itu cukup best dah tengok. yeah, rasa ucapan thank you itu sangat best pulak bila kita tengok orang lain menghargainya. oh ya, kredit gambar - images-yahoo.com

2 comments:

mongki said...

hp idaman jugak! huhu

nmz said...

yeahh, dalam senarai jugak tuu. xkan terkeluar:))