Sunday, November 15, 2009

tiada tajuk

kelam kabut. nak cepat. hampir jatuh tersungkur kerana tidak berhati hati ketika ini. apa yang terjadi sampai begini. aku tadi jauh pergi ke sana...

sudah bersiap-siap dengan kasut kegemaran dipakai, jadi tersenyum senyum dengan semua dan sengih lebar gembira dapat berjumpa semua. dengan penuh bersemangat keyakinan tinggi, langkah pun dicepatkan lagi. dengan tangan kiri kanan dengan tanda ingatan dari diri, disusun pula kata kata agar nanti agar jelas semuanya. cuba yang terbaik untuk kali ini selepas dulu pergi tanpa apa apa, hanya tinggal kenangan dan nama. satu satu wajah masih terpahat diingatan tanpa dilupa. tak kira yang dekat atau jauh di sana, semua nya masih jelas di depan mata.

sampai sahaja disana, setelah menelan masa selama saat berjauhan didalam pengangkutan yang dikira ditolak dengan kesesakan semua.

eh, kenapa semua seperti tidak mengenali siapa yang datang ini? seolah olah tidak nampak siapa yang muncul dimuka pintu mereka tadi dan seperti tidak dihiraukan apa yang jadi seolah olah tiada lagi bayang bayang didepan mata semua disini.











*tunggu sambungan nanti. haha



nmz.munee.2015.tiada tajuk
apa sambungan nanti nii

5 comments:

Nukilan Orang Buta Hati said...

jatuh hati?

cHeRyNa PiReS said...

senyuman...sukanya baca itu di blog ini:)

nmz said...

nukilan: eh, bukan.. cerita belum habis lagi. hehe.

kak sha: yes, senyuman itu baik untuk kita. penawar duka gembira. :)

EMIRism said...

xsaba untuk post or session yg ke-2..
heheeh

nmz said...

tunggu kemunculannya yang pasti adaa
hehehee