Tuesday, June 9, 2009

cerita sikit

heh. yeap, aku tau aku dah lama xupdate kan. but now, here it is.

hmm, sejak akhir akhir ni. macam macam jadi. aku sekarang macam tak betul je. hahaha. tak de la. ok2, rasa kurang sihat pun ade. aishh, bahaya ini. mungkin sebab tidur lambat kot. heh. haa, bab tidu tuh satu cerita. aku susah lagi la nak sesuaikan waktu tidur aku nih. ye la, musim nya berubah. memang la dari dulu camni tapi entah. nak gak merasa tidur awal nih. hahaha. macam xpercaya plak aku kau nak tidur awal eh? n yer la kau tau tidur jugak bagi effect kat kau kan jadi sekarang cuba ah urus masa ko dengan lebih baik lagi. u know u can do it kan. dan hati dan perasaan aku ini. kuat touching+sensitive pulak aku sekarang. aishh, dari muka kau sekarang aku tengok macam susah hati selalu je n u had something on ur mind that make u look like u are sad. oh, come on? janganlah begitu. dan agak susah senyum sikit sekarang kenapa pulak? i know i'm not good as my heart dreams to be tapi entah lah.

ok. cerita lain. tapi masih pasal aku lah kan. heh, dentist. nak jugak letak. hmm,aku ade
pergi dentist kat sini dulu. n macam biasa lah, ada2 je kan gigi aku nih. heh, ye2, gigi tak hebat plak macam orang lain. so, gigi tuh kena tampal aku 2. huhu. agak segan disini. dgn dentist tuh lagi ah, macam ganas je. haiih, tak ade ah. ok2 je. dentist tuh cakap2 dengan ayah, gigi kena xray pulak pnjg cerita betul. selepas doktor tengok xray gigi itu, ayah lah yang tau semua cerita sebab aku tak ikut jumpa dentist kan. heh. hmm, senang cerita, gigi aku agak lintang pukang dan aku kena pakai braces? huaaa. entah. aku tak tau nak cakap ape sebab aku tak jumpa dentist lagi. argh, come on. just admit it. yer, i hate dentist. haha. tak de la, agak cuak(takut jumpa dentist pe?) jugak. adeh. aku sayang gak kat gigi aku ni. hahaha. ye la, i dont know whether its going to be true or not but i hope i t will. heh. sudah2 la, cerita pasal gigi pulak..aishh.


oh ya, mak balik ada hal nak diuruskan berkaitan dengan kerja. alang2 cuti lama jeh la. sejak 28mei dulu. dan esok 10jun mak sampai. yeahh. heh ( sydney vs seremban). hmmm


aku tak tahu apa yang nak diceritakan lagi buat masa ini kerana sebetulnya sekarang tidak ada bezanya. situasinya sama sahaja. masih dengan cerita yang sama. masih dengan hati yang sama.
i really missed my good old days and memories. huhu. it really keep on playing in my mind eventhough i try restrain my mind not to deal with it everytime. i still hoping that one day there shall be no more tears from me. ahh, come on.



munee. nmz. 0334. cerita sikit.
ahh, cukup panjang cerita itu, senang aku tambah lagi nanti.

No comments: