Tuesday, June 16, 2009

a box of stories

: scbit. its like u have to wait fo the whole life to heard a news from it. i'm sick of it. could it be more faster or what. tired actually for not doing anything that makes me feel like i'm a student. its been too long yer. come on, i'll do my best there. yer, aku masih belajar dan belajar.


: its really cold oh its actually winter? heh, yeap. its winter already. sebenarnya dah lama since early jun rasanya. sejuk , hujan, angin kuat, suhu naik turun. hari ini matahari cerah sangat esok hujan lebat angin macam biasa kuat nak tengok salji kah? haha, tak dapat laa. jom pergi tempat yang agak tinggi seperti snowy mountain dan blue mountain. masa winter lah kan. hmm. angin macam biasa sangat kuat. adeh sejuk sejuk sudah tentu. haha.


: konspirasi pagarkan gigi heh. tak menjadi seperti yang di harapkan. yer2, aku memahami situasi ini. perasan betul la kau ni. hahah. apepun, gigi jangan risau. anda tetap akan dijaga dengan baikk oleh saya. jadi senyum lah dengan mesra hati yang ikhlas. haha ada kaitan kah senyum? ape lah dia ni.


: menambah koleksi novel lagi yer, aku dah aim novel dah. untuk masa sekarang ada lah dalam 10 buah novel. campur tolak tajuk pe semua. dan kalau aku mampu nak pos ke beli dari jauh atau pesan melalui internet ke ape, aku buat. heh. macam boleh je kan aku ni, haha. nak senaraikan kang panjang rasanya melebihi 10. hahahahaha






: a postcard from ina. yer, poskad ini sampai bersama sama dengan hadiah dari dia. melalui emak dia bagi. kan masa mak balik dulu tu. tak sangka pulak aku dia bagi. hehe. thanks ina. really appreciate it. erm yang buat aku nak gelak aje tuh kan pasal poskad gambar makanan weh! hahaha. i wish it was real u know. haha. dia memang memahami aku ina. haha.. kita kan sepupu yang bestt, tapi memang best lagi kalau semua ada. hehe. rinduu dekat semuaaa. haa, inilah poskad nya. hahahahaha.


: laptop oh laptop. yer, situasi masih sama pasal laptop aku ini. dia macam ada mood nya tersendiri. laptop ni banyak berjasa laa. i love u laptop, do u love me?hahaha. n nak tau tak yang sebenarnya laptop aku sudah kehilangan huruf r . bukan hilang tapi tercabut la., panjang cerita nya. sekarang huruf r ini ada didepan aku tapi tak dapat nak sambung balik laa. nak pakai gam ke ape? haha. iye2, aku tahu aku, what a mistake kan tapi ape boleh buat sekarang? melainkan hantar ke kedai or siapa yang mempunyai pengetahuan tinggi mengenai laptop sila tampil kehadapan bagi membantu mengatasi masalah ini. hahaha. if ada kat seremban tau la dekat mana kan tapi sekarang..aishhh. i should be more careful next time. ala, aku guna betul la. nothing seems to be wrong pun about this laptop. or is it me? entahla..



: oh ya, aku masih rasakan hati aku dekat sana lagi. semuanya masih segar di ingatan ah. tak dapat lupa semua. huhu. i know i know what a mistake kan. what a mistake. hmmm


munee.nmz.0424.a box of stories.
heh, tajuk nak best je. heh but now i'm sleepy enough so i have to stop ah. aishh,masa habis di blog sahajaaa, camno nih..nanti je lagi. taa

No comments: