Wednesday, June 17, 2009

hari ini hujan di waktu pagi dan tengahari.

ok. it seems unreal la. i cant believe it. is it really bad or what.. how come this thing happen? nonsense laaaa. ok, seriously i dont believe it. what the hell is going on there? sakit hati aku dengar. come on, come on laaaa. aku memang tak percaya la. kedengaran tidak logik disitu. biar betul weh. ok, aku cuba berlagak tenang masa jawab test tu. ok je soalan dia. aku tak da de nak overconfident la tau x. tak de nak expect yang 'woah, aku bleh dapat lulus dengan baik nih, A++, soalan dia senang nak mampos.' tak de, aku sedar aku camne gak kan, xde macam orang lain yang otak bergeliga sungguh. tak de lah, aku bukan nak mempersoalkan apa jadi tapi soalan tuh ok je.. but where did possibly i went wrong? huhu. aku cuba bertenang time buat test tuh n doa banyak2 sudah tentu kasi tenang hati kan. hmm, iye, semua jadi ada sebabnya..ok.



.Alles ist Scheisse.




munee.nmz.2340.hari ini hujan di waktu pagi dan tengahari.
ohh, yea. this whole topic is about after that result. dan aku masih 'terkejut' sebenarnya.

No comments: