Monday, June 15, 2009

the show must go on...

hah, tak tau nak bagi tajuk apa. hmm, benda menarik yang bakal jadi nanti . aku akan buat apa yang aku sepatutnya lakukan selama aku "takda buat apa2/dok umah" atau "cuti2" lah kan bak kata sesetengah orang. aku bukannya tak ada buat apa2 pun sepanjang aku kat sini. aishh. yer2, i know. what a mistake kan tinggalkan semuanya disana. it is sad actually when u think it back on this times. it just how awful the situation for u . its hard. dan masih mengejutkan jugak bagi aku. huhu. aku macam susah terima hakikat sebenarnya. hati aku dekat sarawak lagi. aishh. masih segar lagi di ingatan semua. dah lama dah aku kat sini rupanya dan macam2 jadi jugak bila ingat balik semua. ok2, past is past.. aku cuba hadapi sebaik boleh semua ini. heh

dan doakan saya supaya berjaya menempuhi hari2 yang bakal tiba. hati dan perasaan tenang sentiasa..

but now i'm here. so, face the truth la kan. itu lah. aku pun macam tak expect lah kan. bukan apa, begitu cepat masa berlalu...



munee.nmz.0248.the show must go on....
dont worry, you'll be fine.

2 comments:

EMIRism said...

kenangan mnjdi kita bangga
ramai teman bolehlah gelak sama
walaupun engkau sudah brada disana
semangat kau ttp mnjadi cuitan kata

nmz_7890 said...

yer,kenangan la yang membuat kita senyum dan hiba selalu
bangga sdh tentu
dengan teman,segalnanya terjadi tanpa sebarang kemungkinan
walau kini jauh,semangat aku tetap bersama korang semua.
huhu