Friday, October 2, 2009

errk

aii, kenak kau moon. rindu gilak ngan sarawak kah. haha. yess, pa gik yang kau mok polah ya. xda pa gik yang kau ada kat sia. sik lamak gik nama kau pun sik da orang tauk. haha. hmm, sidak kawan kamek kat sia makin busy jak. gney mok polah gik. mok tauk khabar berita sidak nya, makin susah juak. ya lah tek, makin busy nak dan aku sik da lamak pun kat sia. sik sampey setahun pun.. haha. hmm, pa boleh buat nak. haha. hmm, kelak mun datang kuching gik, mok makan gik kat sia. nyaman juak eh. hhahaha ngegeh na juak kau tok. makan jak hahahhaha

aritok aku maseh gik bercuti. ada gik seminggu baruk cuti habis. hmmmm. sik sabar, lelah n boring gilak eh. haha.






nmz.munee.errk.1211
hmm, akhirnya ada jugak entry aku camni. heh. saje nak sedapkan hati la tuh. up2u la . rindu mok kelakar sarawak laaaaaa.

4 comments:

iDAN said...

Raya baru ini ... dapat juga sy rasa kek rona-roni sarawak tu... alahai! sedapnya! melantun naiknya glukos saya!

nmz_7890 said...

wahh
kek lapis warna warni pelbagai corak ituu
memang sedapp dan manis belaka
lama xmakan

teha said...

moon!!!!!!!imysdm....
kelak ktk balit,kte jumpe kayh hehhhe
i xlupe u okay
juz agak kbzan sket
soryyyyyyyy

nmz said...

sygg
yeahh
i miss youu tooo
kita harus jumpa okay
xpe,i paham.hehe
:))