Monday, October 26, 2009

cerita sikit

yeah, setelah lama tidak update ye tak. dan tajuk entry dah pernah digunakan dalam post sebelum ini kalau ada perasan entry lama itu. haha. tapi tajuk ada juga kan. heh.

dan aku ada perkembangan terkini bagi yang mengikuti kisah laptop oh laptop. hahaha. oh ya,laptop kesayangan kini berada disanaaa. tahniah laptop kerana berada disana sebelum saya jejak dulu. hahahah semoga laptop sihat kembali dan pulih seperti biasa. heh. dan mak ayah selamat pulang ke sini semula nanti dan hal2 semua sudah diuruskan.

mengenai kisah 392 pula, dah semakin biasa dengan perangainya. sabar je la. yang penting aku dah bijak menggunakan 396, 391. hahaha. ye la kan. kalau 392 terlepas takpun dia dah meluncur laju depan mata bolehlah aku curang sekejap dengan 391 + 396.dah boleh jangka setiap langkah bas bas ini. hahaha. apakah


oh ya, the reds kesayangan juga mengalahkan red devil itu pada perlawanan lepas. semangat tengok dekat footytube time tu, tengok live tak dapat la kan. haha. apapun, the reds boleh bangkit lagi walau apa jadi
yeahhh





nmz.munee.cerita sikit.2320pm
yang penting bas ok dan kelas kelas aku pun elok elok sahaja...
psst, kira kira hari sudah nii...disember kah

No comments: