Thursday, September 10, 2009

TAG 1

oh ya. akhirnya aku post jugak pasal tag n award2 bagai ni. nanti tak buat, ada yang bising nanti. hahaha. terimakasih yang tak terhingga kepada semua yang sudi tag saya. saya amat menghargainya.

TAG ini dari : munir dan syerah dan zahidah

..............................................................................................................................................................................
1.Apa perasaan saya sekarang?
- hmm, ok je

2. Saya nak makan?
- jangan ditanya.huahahahahaha

3. Impian saya?
- berjaya dlm hidup. gembirakan mak ayah. just be the best for myself.

4. Haiwan yang saya tak suka?
- hmm, haiwan xsuka aku kot? hahaha. tah la

5. Saya harapkan?
- ramadhan dan raya kali ini penuh makna. n balik sana. insyaallah

6. Jika boleh putarkan masa?
- pergh, cukuplahh soalan camni. tak payah la.

7. Saya pada 10 tahun akan datang?
- wah. only Allah know whats the best for me. :)

8. Handphone saya adalah sebuah?
- 5300 express music yang tak boleh dengar suara org bila cakap. haha.

9. Saya pernah bercinta sebanyak?
- ermmmmmmmmm, 2?

10.Saya suka pada?
- orang sekeliling saya. dah

11. Kawan2 saya?
- best. marila berkenalan.


12. Pernah dikhianati?
- tontulah.

13. Apa yang anda hendak lakukan terhadap dia?
- siapakah? tak payah la.biar je

14. Senaraikan 8 orang untuk ditag?
- teha
- pieka
- alya
- dan siapa2 sahaja




ok.sekiannnn untuk kuiz ini..dah jawab ni haaaa.sekiannnnnnnnnnnnn

No comments: