Thursday, September 10, 2009

oh,begitu rupanya

hmm. mari update sikit mengenai hari ini dan sebelumnya. maksud aku apa yang dah jadi la kan. jadi khamis itu aku ada test. ok la dapat jawab. dan macam biasa kisah aku dan bas yang tiada kesudahannya. hahaha. aku tau bas mesti rindu dekat aku punya la. hahaha. perasan. ok, then hari hari aku pun ok la. cuma aku biasa la menggelabah xtentu hala sampai nak jogging oh no berlari nak ke bus stop. sabar je la. nasib baik bas lambat seminit dari aku. dapatla aku sengih lega jap sampai la bas sampai. mencungap cari nafas aku balik. hahahhaa. dan driver bus hari ini sangat friendly. haha. maksud aku penuh senyuman, mood dia okay kot. selalunya muka yang tegas dan senyum pun tak sampai 3saat. heh.

jadi perjalanan aku ok2 je la. jika buka semalam punya cerita, aku begitu yakin dengan cuaca. biasala aku, semua benda nak konfiden yakin boleh punya, sekali bila dah kena, hah, rasa la.huhu. pergh, sekali sampai city, dah kena hujan. nasib baik tak lebat. tapi basah gak la. tapi aku tengok diorang rilek je. haha. ye la, dah biasa kan. dgn sweater aku yg ada hoodie itu sy pun meneruskan perjalanan ke kelas.

kelas aku okay2 je la sekarang. dan dah semakin stabil la dengan kelas itu. haha. dah biasa la dengan semua orang yang macam2 perangai. haha. dan lecturer aku pun okay la. sporting gila. tak pernah lagi aku ngantuk dalam kelas dia. hahaha

dan perkara paling best bagi aku adalah masuk kedai buku. perghhh. aku suka. aku suka.
hahaha. rasa macam nak baca semua je. ahaha. n aku baru berminat nak baca autobiografi/biografi. haha. best pulak. hmm. ada la yang lain juga. hmm. aku ada target buku ni tapi harga agak mahal disitu n kumpul duit la jugak lagi untuk ini. kot dapat usha ayah untuk buku2 itu kan best. ahaha











nmz.munee.0106.oh,begitu rupanya
oh ya macamtu laaaa

No comments: