Sunday, September 27, 2009

a day in tumbalong park

yes, a day in tumbalong park. ceh tajuk nak bunyi sedap je. apapun, itu adalah malaysia fest 09 yang diadakan disitu. okay2 la, the day was quite windy. sejuk jugak walaupun matahari ada. namanya pun spring kan.ok2. dan ada segala macam persembahan seperti pencak silat, dikir barat , tarian hinggalah artis yang datang membuat persembahan. dan ada juga gerai gerai makanan dengan segala jenis makanan yang ada.

oh mengenai sunglasses aku yang hilang. maksud aku kena pijak okayyy. sabar je la. yes2, i know its my fault after all membiarkannya dibawah. kan dah duduk sekali lupa pulak nak amik balik, then pandang bawah je, ranap, hancur, musnah dah. aku tak boleh buat apa dah. menyirap je. adeh. itula, lainkali berhati2 okay n jaga barang itu elok elok. sayang tau, penat jaga tuu. dahla sesuai dengan muka aku jugak benda tuh. sedih gak la lagipun benda yang dah lama dengan aku. jauh je bawak jalan. macam macam tempat dah. sabar je la. itu dulu ada dalam kereta innova dulu lagi, kemudian aku sibuk sibuk nak jugak, amikla. hmmmmm. apepun, kau tiada pengganti okay, kalau ada yang serupa dengan kau, aku fikir dulu nak beli ke tak. haha. sedih lg ni kot. heh.


dan persembahan artis memang mantap la. apa lagi favourite aku. hahaha. liyana fizi- estrella. dia nyanyi empat lagu dan aku ingatkan dia akan menyanyi sebanyak2nya. haha. tak da la macam tu kan, maksud full album dia ke apa ke. lagu dia yang 'heaven' dia tak nyanyi. haha. aku minat lagu itu jugak. kalau tau boleh request tak agaknya masa jumpa ambil gambar dengan dia? dua kali ambil gambar sama dengan dia. haha. lagu wajib last skali yang 'stay' tuh. dia nyanyi ternyata, take it slow, foolish senses. pergh, memang sedap. maklumlah 1st time tengok live kan. hahaha. kemudian ada one buck short yang memang rock habisss. dia punya bass gitarist siap lompat lompat pentas lagi tapi itu awal2 persembahan saje la. semangat tengoknya peminatnya kerumun pentas semua. dan ada rashdan harith yang lagu2 dia sedap jugak. dan reza salleh juga, walaupun tak familiar dengan lagu mereka, persembahan mereka memang bestt.

one buck short-drummer xnampak


reza salleh
liyana fizi estrella. bestt

rahul one buck short, liyana fizi, nung.

dan ada lucky draw juga. hadiahnya okay2 la. hadiah nak last2 memang menarik. tiket balik mas. laptop sony vaio. printer canon laser ke ape tah. adeh. pergh, if dapat satu okay gak kan. haha. balik balik semua penat je. haha
gambar yang diambil banyak sangat sangat. haha. fahan faham saje la aku ni yang suka snap gambar sana sini. haha. ini gambar yang pun sikit je. ada seratus lebih rasa? haha.












nmz.muneee.2008. a day in tumbalong park.
apepun, itu hari memang best jugak. it was okay la even the weather was quite windy n selagi matahari ada disitu, memang terbaikk la cuaca hari itu. ehe.

No comments: