Sunday, September 13, 2009

perasaan itu

kau tau tak perasaan itu bila kau ingat dan hafal sesuatu kemudian bila mendengarnya n cuba mengikuti bacaan itu, kau jadi gagap, maksud aku. dah slow, tak ingat dah apa yang di hafal. aku ingat permulaan ayat itu. bukan apa, kalau kita ingat n hafal ikut baca sama elok juga kan. serius tadi aku macam jadi sebak sekejap masa tarawikh. ditambah lagi dengan suara imam yang macam begitu sayu membacakan alunan ayat ayat dari surah albaqarah itu. sedih gila pun ada. huhu. apa la nak jadi dengan aku ni.. suatu masa dulu aku ingat n hafal semua..sekarang macam dah pudar.. aku juga sedar ini penghafalan yang memerlukan kau membaca mengamalkannya selalu. jadi sila ambil iktibar semua dari kejadian ini, aku rasa kerdil betul..






nmz.munee.1215.perasaan itu
hmmmmm

2 comments:

EMIRism said...

huuhu..
conclusionnye..
jgn tggal sembhyang..
dan sentiasa bca ape jua jenis bahan ilmuan yang sehat dan simpan dlm otak ;)

nmz_7890 said...

hmm..baikk
terimakasih atas ingatan n nasihat anda..:)