Sunday, September 13, 2009

hmmmmm

sedar tak sedar. tak memang disedari pun yang masa pantas berlalu meninggalkan kita. dilihat tarikh serta kalendar, apa sahaja yang ada disekeliling boleh mengingatkan kita masa berjalan ikut waktunya. dan perubahan dari sekeliling kita yang turut membuatkan kita terasa semuanya. untuk sekarang ini yang dekat mestilah lagi seminggu nak raya kan. tu dia raya. jika patah balik pada masa dulu( tak habis2) aku raya kat sana la kan. n puasa pun dekat uitm dulu. ahaha. yess, sekarang disini. bagaimana la situasi nya pula.

dahla nanti ada cuti lagi. cukupla cuti2 ni. adehhh. kolej aku ada cuti la pulak. hampir sebulan pulak tuh. mau tak keruan aku duduk rumah je nanti. huaa. kalau kat sana boleh la aku pusing pusing seremban tuh ha. tak pun duduk kl kat rumah mak anje ke, duduk bangi ngan makteh ke mak uda ke.hahaha. jumpa kawankawan seperjuangan zaman sekolah. haha. rindu mereka. haa, balik kampung la. bestt. haha. makan sedapp. makan je keje. hahaha teringat pulak kisah kak yuli dengan 'tensen'. (rujuk la post aku pasal tensen itu) hmmm

apapun, yang harus kita semua ambil iktibar dalam bulan ramadhan ini, sejauh mana kita menggunakan manfaat n peluang sebaiknya untuk diri kita. adakah dapat jumpa malam itu. malam seribu malam. malam yang semua doa kita dimakbulkan. bagaimana kah kita menghayati bulan ini dengan segala amalan kita..dekatkah kita dengan pencipta kita..hmmmm







nmz.munee.hmmm.1600
hmm,camno nih

No comments: