Tuesday, September 15, 2009

oh,apakah

kelas baru habis dan aku menggunakan peluang ini untuk on9 kejap. maksud aku new post? ye la, kejap lagi bertolak balik. no worries okay. gahaha. erm, kelas hari ini ok la, macam biasa. but ada tajuk yang tengah belajar kasi aku sentap n pikir lama2 jap. aku cuba aplikasikan semua yang aku rasa dan masa lalu, pengalaman la apa semua kan. kalau mau cerita smeua panjang sahaja kan, tapi mari aku bagi perkataan yang banyak diulang itu, CHANGE. hmmmmmm. perkataan itu sahaja dah ada maksudnya. dengan apa yang aku belajar lagi..bila dibuat jadi tajuk dalam subtopic dah jadi lain pemahaman kita tapi pahamla kan. panjang lagi kalau mau cerita, apa kata next post je pasal change? hmm,bukan apa sendiri boleh paham kan..untuk kebaikan kita juga semua.

oh ya, lagu lagu aku di hp kini sudah masuk mood RAYA. yesss, tadi aku sing-a-long lagu selamat hari raya dari saloma itu. tak banyak pun lagu. dalam 4,5 macamtuh. ambil yang fav je la, lagu p.ramlee tontulah adaa. my favv all the time. ayat yang best tuh, 'hanya rangkaian kata dengan lagu, dendang perantau'. yess, tan sri p.ramlee filem n lagunya sangat best. haa, aku ingat lagi lai lagu 'anakku sazali'. lirik sangat bermakna. dan juga lagu 'dimana kan ku cari ganti'. dari filem ibu mertuaku tak silap? betulkan kalau salah. lama tak tengok dah. hmmm. oh ya, tak lupa lagu sudirman hj arshad yang begitu sinonim dengan keluarga aku. haha. 'balik kampung' pergh

ok. gtg. nak gerak. ada date dengan 392 tapi tak pasti pukul berapa nak jumpa. 4.40 or 4.30?? haha. tak ingat da. ingatkan aku beli travelten dah habis.








munee.nmz.oh,apakah.1609
sempat juak ku update blog kat sitok. kelak jumpa gik, taaa

No comments: