Wednesday, May 13, 2009

gambar


friday , 15052009



hyee. salam. hmm, saja letak gambar itu. heh. yeap, the title describe it. heh. tajuk hari ini. gambar. hmm, a pictures should make a heart moves too. sudah tentulah kan. sekali tengok gembira rasa , dua kali tengok dah bermacam macam perasaan kita rasa. itu sahaja kenangan yang mampu kita ada. aku tahu yang aku tak boleh patah balik ke masa lalu bila tengok gambar tu. adehh,memang lah kan. gambar gambar gambar, itu sahaja yang mampu ku miliki pada waktu ini. namun,jauh dalam hati memang ada rasa nak letak semuaa gambar jauh jauh tak pun delete je kan. it is sad actually. jadi,hargailah gambar gambar (semua kenangan) itu kerana itu sahajalah yang bagi kita mengingati balik saat saat yang kita ada itu.

munee.nmz.1646.gambar.simpan gambar gambar anda elok elok.



2 comments:

EMIRism said...

huhuh sedeh doe bace post ko ni..
hahah
kawan disisi xkn hilang
itu yang penting ;)

nmz_7890 said...

huhu..tuh ah..aku xnakk hilang rkn2ku..thankss krna singgah.:)