Sunday, July 18, 2010

pancakes oh pancakes











-shortstacks

kali ini mengenai pancakes dan siapa tak suka pancakes kan, sedapp. ah kau semuanya sedap. ok2 pada 6 May 10 lepas, kami sekeluarga menyambut hari jadi zahidah maka dia pun dapat la pilih ke mana dia nak. macam biasa la semua sekali bagi cadangan last2 setuju kami pergi ke Pancakes On The Rocks.

kitorang sampai dalam pukul 8 malam.elok elok la tu kan. kena tunggu beratur diluar, fullhouse oh. ramai gila orang, banyak datang just for the pancakes je. tak lama kemudian dalam 10 minit dapat dah tempat duduk, besttt :D aku rambang mata nak order yang mana, sabar je la..last2 ambil yang original je..short stacks nama dia.mak amik strawberry and icecream,ayah n munir sama dengan aku, birthday girl amik strawberry pancakes,syahirah yang ada chocolate and peanut tu n zaki n nung kongsi kids pancake caterpillar tu. lepas order tu aku n zaki pergi dekat music box pilih lagu. kitorang pilih 3, Michael Jackson - Beat It, Guns N Roses - November Rain. lagi satu tak ingat. haha

ok la, let the pictures do the talking kan. kami sangat menikmati pancakes itu walaupun tak lama tu rasa cam muak sikit sebab banyak, haha tapi aku ok2 je la. aku akan recommend tempat ni la untuk siapa2 yang nak makan2 ringan selepas makan atau pada bila2 waktu sahaja. Siapa yang datang sini, mari lah kita pergi makan bersama. hehehee










nmz.munee.pancakes oh pancakes.18710.2023
kalau pergi lagi tak da hal la. laju saja bab makanmakan ni. haha.
itula akhir2 ni rasa banyak betul ambil gambar makanan kat hp. apakah

4 comments:

SITI KAY SUAAIDI said...

yarabbi. nyaman jak rupa pancake ya. mek mok juak eh... :P

nmz said...

siti: yeahh, nyaman! :D juh la , kelak dtg sitok..boleh makan sama :D

pieka SAHAJA said...

muneee...
nak jugak..hahha..
ble blik sini jgn lpa tapau tuk aku..hahaha

nmz said...

hahaha banyak mana nak tapau tu pieka?hehe