Saturday, June 18, 2011

dan aku masih disini

yo blog, apo kabar?sihat? den ingat yo nak update tp xdapek nak carik bilo yang patut eh den bukak blog ni. den ado yo kek sini. camni yo...

aku tak tahu macamne nak mula kan semuanya, namun banyak cerita n label baru untuk post yang nak dirasmikan. tapi banyak untuk kisahbas+392 aku. ok tak habis2 dengan bas kan. tapi itulah aku dulu bas lah yang teman. untuk setiap hari2 yang aku lalui, bas aku ada je teman. tak kemana dia, ada je. notes hp aku penuh saje ni, nak baca? nanti la. den tulis2 sikit.. i need to talk. ye lah cakap2 dengan orang lain apa semua. tp aku tulis meluah2kan apa rasa sebab entah la :( i feel sad, because of myself. sebab kan bila kau dalam perasaan macamni kau sedar, kamonn. dont be like this. cukup2 lah dulu, nak muntah ok tengok isi blog yang macam ni.

dan dan aku nak letak gambar2 dari E71 kesayangan. n cerita2 sikit2 lah..best ok..bayangkan ado 4903. malas nak pindahkan ke laptop , sebab kalau2 rindukan sydney, itulah ubatnya. ahhaha tak lah nanti dia hilang siapa nak ganti?siapa?siapa?sebab laptop ini ada 2kemungkinan.paham2 je lah

haaaaa cerita pasal laptop. :(( laptop aku pun sama je ceritanya. huaaaaaaaa tak da lah, sebab dia dah tak boleh on. lepas tu ada laptop lain..maksud aku laptop baru huhu i know i'm not suppose to be sad ke apa tapi entahlah...nanti lah aku bebel pasal laptop , lamo xupdate pasal laptop/netbook kat blog ni




nmz.munee.180611.1850.dan aku masih disini
n n about me. hmmmm let me see. haha nanti lah. wait. yang kat atas tu semua pasal aku lah kan. apo aku merepek ni. aiyo


1 comment:

Unknown said...
This comment has been removed by a blog administrator.