Friday, April 1, 2011

my march



Memoirs of Tun Dr Mahathir Mohamad. thankyou ayah for this precious gift. salah satu buku yang dapat masa bulan mac. ok sambung.

masa aku kehilangan missing box itu, agak lah tak tentu arah mula2. makan tak lalu, tidur tak lena. sampai mimpi2 teringat2. jadi untuk mengubati duka hati yang lara ketika itu, aku beli buku yang kononnya sebagai pengganti buku2 yang hilang. 'ya aku kena beli semua sekarang jugak . ' yang mana jumpa la kan. maka ini yang aku dapat.






BerkelouW Books yang terletak di Newtown ini , adalah salah satu bookstore yang anda patut masuk. terimakasih kepada sabrina hanim n aiza wahid kerana sudi mengenalkan n membawa sy ke bookstore ini. 2 tingkat. tingkat bawah buku2 segala jenis ada, tingkat atas buku secondhand yang kebanyakannya elok elok n murahh semuanya. buku yang saya beli ialah
rujuk pada gambar A.



basement bookstore railway square lee st , city 1




basement bookstore railway square lee st , city 2




gambar A * secondhand book * buku Kahlil Gibran saya yang pertama, bangga kejap sebab akhirnya ada juga sendiri punya. $5 * the Blue Flower kerana settinng zaman dia in 18th century n in Germany. sebab aku minat pasal germany n every bit about history n past. $8.50



gambar B
gambar B merupakan buku2 yang di beli di basement bookstore, railway square, lee st , city. best betul masuk bookstore yang ini. murah gila2,ada buku tu $1 only. ok tengok buku lah. kan. ok nak tau kesemua jumlahnya berapa. aku agak diantara $50 - $60, tapi semuanya $45.70. aku siap kira2 balik takut bajet lari kan. hahaha yang best nya tu sampai mintak resit 2x. sabar je laaa

5 buku aku, 1 bagi adik, nung punya. yang bestnya aku beli buku ikut author dia, sebab tak jumpa buku yang nak, tulisan author tu yang lain jugak aku amik kecuali jane austen - persuasion. hahaha sebab itulah the no 1 fav from her. best gila okay walaupun ada yang kata pride n prejudice lagi sedap n kenyang dibaca. maka silalah baca jane austen - persuasion ye. *ok nanti nak blog pasal ni pulak ahaha








nmz.munee.010411.2346.my march
sebenarnya nak upload gambar banyak lagi tapi payah benar , yang ini pun cukuplah kan kan. terima kasih mak n ayah kerana memberi peluang membeli2 buku ini.

1 comment:

MuhIY said...
This comment has been removed by the author.