Friday, March 12, 2010

hati aku berderai lagi untuk ini T_T


ya. bosan bukan entri berkali kali mengenai ini. terjadi pada malam semalam ketika aku bersemangat nak start buat assignment. haha. ye la, tengah faham n ingat lagi apa yang nak mula. sekali bukak laptop, pergh. rilek rilek tekan mana yang faham macam terjadi dulu. sekali dia macam tu jugak. huaaaaT_T

lepas tu aku pun mula menggelabah. haha. suara dah lain masa cakap dengan syerah muka pun sudah tentu. lepas tu aku mula dengan kerisauan yang tidak hilang sampai sekarang. huhuuu. maklumlah ilmu mengenai laptop tak mendalam sangat sampai jadi lagi.

ye kini menyambung buat segala assignment dekat komputer luar. mengenai segala gambar2, kerja2, lagu2 dalam tu marilah kita sama sama berharap supaya tiada yang hilang juga. huhuu. dan doakan aku dapat selesaikan semua. dan sudah tentu laptop sihat sihat semula. yeahhh




munee.nmz.120310.2201
i'm sorry laptop. i promise i'll take care of you properly alwayssssT_T

No comments: