Tuesday, February 19, 2008

hype..

yap..kita brtemu lg yea..salam..ape kbr semua..haha..ok2..lets story,n start..erm,mayb the same topic as before tapi lantakla kann..yeap,result wey...cuak siall,dhla masa tuh sports day skula aku lak tuh.ko pephm situasi aku ni cmne kan.takottt..menentukann masa depan yg aku.aku xtau cmne mau brhdpn ngn sume org lpsni..apatah.mereka2 ini:family,cekgu,kwn mak n ayh aku lg..adeyy,smkputeri,spupu(xkira r jauh or dekat,dh r rival byk),rakan2 sume,org2 yg pnah aku knal dari kecik smpaila skang,..sapo laei ek..bykla..huaaa...apepun,result ttp kua gak kan..aku akn cube hadapi ngn tabah.baek2 la kirenye..aku tau aku boleh ok..so,moon jgn la mngarut lg..eh,sukatila kan..hahaaa....ok,ape2 jek la.hrp result akuh baik..aminn.


yeaa,aku baru tgk memoirs of a geisha.n ngah bace buke dia.best gak.sayuri ngn chairman.haha.well,geisha.bler ko bace ko phm la kan camne.but yg touching sket tuh love story dia ngn chairman.bestt wey...muahahahaa..:) ok,dont get it wrong yer.if kamu2 semua dh bace n tgk.phmla pe yg aku mau smpaikan yer.hehe..ok,bla dulu..nnt smbung lg yo.tke cre ppl.adiosss..

No comments: